קונה ברזל חדרה

קונה ברזל חדרה

קנייה של ברזל – חדרה והסביבה

בשנים האחרונות, התרחשו מספר תהליכים מקומיים ועולמיים שהובילו לדרישה הולכת וגוברת לאיסוף, הפרדה, מיון ומיחזור של פסולת לסוגיה השונים ובכלל זאת ברזל. אכן, לברזל יש מקום של כבוד בהיותו תופס נתח לא מבוטל מכלל הפסולת המוצקה בישראל ועלול להוביל לנזקים סביבתיים משמעותיים, במיוחד אם הוא מעורב עם מתכות נוספות. 

מצד שני, הביקוש הגובר למתכות הביא לכך שמי שיש ברשותו פסולת יכול לפנות אל חברה אשר קונה ברזל (חדרה, פרדס חנה ועוד ערים) ולהרוויח מהפסולת כסף.

שינויים חשובים ברמה המקומית והבינלאומית

לפני שנספר על קניית ברזל, כדאי לתת מעט רקע כללי. אם בעבר אנשים וממשלות הקדישו מעט מאוד מחשבה על הנזקים הסביבתיים של חומרים המשמשים במוצרים ובתהליכים תעשייתיים, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין.

הדבר ניכר למשל בהתגייסותם של מרבית האנשים למאמצי הפרדת הפסולת לסוגיה, דרך הרשויות המקומיות וגורמים נוספים. כמו כן, השינוי ניכר בהקמת תאגידים המתמחים במיחזור אשר מעניקים רישיונות לחברות האמונות על פינוי פסולת.

בנוסף, נחקקו חוקים כגון חוק איסוף ופינוי פסולת למיחזור והחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות. חוק איסוף ופינוי פסולת למיחזור מגדיר את אחריות הרשויות המקומיות, יבואנים, מפעלים וגורמים נוספים לצמצומה של הפסולת המועברת להטמנה, לרבות דאגה למכלי מיחזור והעברה למפעלי מיחזור. 

על פי חוק זה, גם חברות ועסקים צריכים לדאוג לפינוי מוסדר של פסולת לאתרי המיחזור המורשים, ואילו אי עמידה בתקנות תוביל לסנקציות ולקנסות. מאידך, החוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות מגדיר בין היתר את אחריותם של יבואנים ויצרנים לדווח על הציוד שמכרו בישראל ולממן איסוף פסולת מגורמים שונים.

בתוך כך, הביקוש לברזל ברמה העולמית רק הולך וגדל, כמו גם למתכות נוספות. הדבר כרוך בתהליכי כרייה מאסיביים הגורמים לזיהום סביבתי ומכאן ברורה החשיבות של העברת ברזל למיחזור או מציאת שימוש חדש למכשור ברזל. 

יתר על כן, מהלך זה חוסך בהוצאות הנדרשות בתהליכים השונים של כרייה והפקה, דבר המקטין את עליית מחירי הברזל ומתכות נוספות ברחבי העולם. 

בתוך כל התהליך הגלובאלי הזה, חברות בתחום קניית ו- מכירת ברזל (חדרה ובערים נוספות) משחקות תפקיד חשוב.

כמה מילים על חברתנו

אם אתם מעוניינים שנקנה מכם ברזל בחדרה, כדאי שתדעו כמה דברים על חברתנו. חברת גל רונן הוקמה לפני כ- 20 שנה ומאז ועד היום רכשה ניסיון רב וידע מקיף בכל הקשור לפינוי, מיחזור, קנייה ומכירה של כלל סוגי המתכות והפסולת. אנו אמונים על פינו מקררים, מזגנים, תנורים, רכבים ומוצרי מתכת רבים אחרים, מאנשים פרטיים, ממפעלים, בתי מלאכה וכדומה.

עם השנים, זכינו להערכה רבה בזכות שירות אדיב, יעיל ואמין לצד היכולת למצוא פתרונות מותאמים לצרכי לקוחותינו. בין אם מדובר בפינוי ברזל, אלומיניום, פסולת מתכת מפרויקטים הנדסיים, ברזל שמקורו בהריסת מבנים ועוד. 

ברשותנו צי רכבים וציוד ייעודי המשמש אותנו לפינוי מהיר, לצד ניסיון רב בחיתוך, מיון ושינוע של ברזל לצרכי מיחזור תעשייתי. אנו מחזיקים בשטחים נרחבים המשמשים אותנו לפינוי, איסוף ואחסון של פסולת ומתכות ועבודתנו מבוצעת בצורה מהירה, מקצועית ובשקיפות מלאה.

אם כן, כאשר תפנו אלינו על מנת שנקנה מכם ברזל, תוכלו להיות בטוחים שאתם מגיעים לכתובת אמינה ורצינית. למשל, בניגוד לגורמים אחרים העוסקים בפינוי ברזל, אצלנו אין הפתעות. אנו מגיעים אליכם במועד שנקבע לאיסוף הפסולת ואתם מקבלים בדיוק את הסכום שעליו קבענו, בלי תירוצים וסיפורים. 

כמובן, שלא נפתיע אתכם עם דחיית התשלום או פריסת תשלומים ואם תרצו, בהחלט אפשרי גם לשלם במזומן במעמד הקנייה עצמוה.

אין סיבה שהברזל יהיה מפגע סביבתי אצלכם

בין אם אתם מנהלי משק בקיבוץ, מושבניקים, בעלי בית מלאכה, מוסך או מפעל, חשוב שתזכרו שברזל ממש לא צריך להיות מפגע סביבתי. נכון, הוא נוטה לתפוס הרבה מקום, צריך למצוא עבורו מקום מתאים בחצרות וגם אז הוא ממש לא נראה טוב בעין. 

זאת בדיוק הסיבה שבגללה כדאי להיפרד ממנו לשלום ועל הדרך להפוך אותו למשאב עבורכם. אכן, הברזל הוא משאב ולא סתם פסולת ואם תפנו אלינו תוכלו להפוך אותו לכסף.

 מכאן והלאה אנו כבר נדאג לתיאום מועד האיסוף, להצעת מחיר שקופה והוגנת,  ונגיע אליכם עם הכלים הנדרשים – בין אם רכב מסחרי, משאית, מנוף וכן הלאה ועם אנשי מקצוע מיומנים. 

לאחר ההעמסה והתשלום ניפרד לשלום ואנו ניקח את הברזל הלאה לחצרותינו לביצוע תהליכי מיון והפרדה ובהמשך אל הגורמים היודעים למחזר את פסולת הברזל ולהשיב אותה לשימושים בתעשייה ובענף הבניין.

מעוניינים למכור ברזל בחדרה? פנו אלינו

כפי שניתן להבין, יש לא מעט יתרונות במכירת ברזל בחדרה והסביבה, החל ברמה הכלכלית ועד לחוקית והסביבתית. עם זאת, חשוב לעשות זאת עם חברה מקצועית שמאחוריה שנים רבות של ניסיון בתחום, כמו חברתנו. 

לפרטים נוספים בנושא ולקבלת הצעת מחיר על פסולת ברזל בחדרה, הנכם מוזמנים לפנות אל חברת גל רונן בטלפון 050-5253206.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן