קונה ברזל חולון

קונה ברזל חולון

כאשר רוצים להיפטר מחפצי ברזל ישנים וחלודים שנמצאים בחצר, ניתן לפנות לסוחר קונה ברזל בחולון שיגיע ויאסוף אותו. 

מחירו של ברזל יושפע ממספר גורמים, כגון:

איכות הברזל:

ברזל חלוד או משומש יתומחר נמוך יותר מברזל חדש, אך כל מקרה לגופו.

כמות הברזל:

כמות הברזל תשפיע על סך העסקה. חשוב לשים לב שיש גבול לכמות הברזל שניתן למכור בכל פעם.

מחירי השוק:

מחירי הברזל משתנים בהתאם למצב ולמגמות השוק המקומי והעולמי. 

 

בחירת סוחר לאיסוף הברזל

כאשר מוכרים לסוחר קונה ברזל, יש לוודא שמדובר בחברה מקצועית ומוסמכת, שעובדת כנדרש בחוק. חשוב להבין מה נדרש מצד המוכר ומה ניתן לצפות לקבל בתמורה.

ישנן מספר דרכים למכור ברזל וחפצים המכילים אותו

להלן כמה דרכים נפוצות:

מכירת רכב לפירוק

במידה והרכב מוגדר כטוטאל לוס, ניתן למכור אותו למוסך פירוק רכבים. המוסך יפרק את הרכב וימכור את החלקים ואת הברזל שבהם. התשלום שיתקבל עבור הרכב יכלול גם את שווי הברזל שבו.

 מכירת ברזל נקי:

ניתן למכור מוטות ברזל, קורות ברזל, גדרות ברזל, מעקות ברזל וכל פריט אחר שעשוי מברזל. כאשר מחפשים למכור פריט כזה, ניתן ליצור קשר עם חברות קונות ברזל.

 מכירת חפצים המכילים ברזל:

ניתן למכור פריטים וחפצים המכילים ברזל, כגון מכונות כביסה, מקררים, גרילים גדולים ועוד. ישנן חברות שיקנו את החפצים וימסרו אותם למחזור או ימחזרו את הברזל בעצמן.

בשורה התחתונה:

בכל אחת מהדרכים הללו, ייקבע מחיר הברזל בהתאם לאיכותו וכמותו (ולגורמים אחרים בשווקים).

ערכו של פריט מושפע מסוגו, איכותו, מידת השחיקה וכמות הברזל הקיימת בו. בכל מקרה, יש ליצור קשר עם חברות קונות ברזל ולשאול על המחירים והתנאים שלהן על מנת להבין כמה הן מוכנות לשלם עליו.

מחירי הברזל ותנאי העסקה עשויים להשתנות בין החברות השונות, כדאי לבצע השוואת מחירים ולתת דגש גם לאמינותן ולניסיונן בתחום.

תמחור הברזל בשעת המכירה

כשמביאים את הברזל לסוחר, הוא ישקול אותו וישלם בהתאם למשקלו הסופי. תמחור קילו ברזל עשוי להשתנות על בסיס יומי. המשקל ישפיע על סכום העסקה. 

אולם, כשמביאים פריטים וחפצים המכילים ברזל כמו מכונות כביסה, המשקל שלהם יושפע ממשקל הברזל וממשקל החומרים הנוספים (כגון האבן המייצבת במכונת הכביסה). בשל כך, הסוחר יעריך את המשקל המוערך של הברזל בתוך כלל הפריטים ויציע תשלום בהתאם.

 

מדוע למכור ברזל לחברות?

תעשיית הבנייה והתעשיות המודרניות זקוקות לכמויות גדולות של ברזל באופן קבוע. מכירתו ומחזורו יאפשר להן לקבל חומרי גלם נוספים לתהליכי הייצור שלהן. 

מכירת הברזל לסוחר תסייע למוכר להיפטר מערימות הברזל בצורה יעילה וזולה. אין צורך להובילו ממקום למקום. במקרים רבים זה נחשב לפתרון נוח ומשתלם.

בשל היתרונות הנוספים של מכירת הברזל לסוחר מתכות, רבים בוחרים במסלול זה כדי להיפטר מהברזל המיותר ולתרום לייצור חומרים חדשים ותהליכי מחזור יעילים.

 

עם מי לדבר כדי למכור את הברזל שלכם?

חברת גל רונן קיימת כבר קרוב לעשרים שנה ובבעלותה ידע וניסיון רב בכל מה שקשור לפינוי, קניה, סחר ומחזור של כל סוגי המתכות והפסולת. החברה עוסקת בפינוי פסולת, פינוי גרוטאות, פינוי, קנייה ומכירה של מתכות, פינוי פסולת ברזל , מחזור פסולת, מחזור גרוטאות , מחזור מתכת ומחזור ברזל. 

חברת גל רונן שותפה במאמץ העולמי של שמירה על איכות הסביבה ומכירה בחשיבות נושא פינוי פסולת ומחזור מתכות.

חברת גל רונן מחזור פסולת ומתכות ידועה בשרות האמין, היעיל והאדיב שלה.

החברה מתמחה במציאת פתרונות ודרכים בפינוי שאריות פסולת, פינוי גרוטאות, פינוי מתכות, פינוי אלומיניום ופינוי פסולת מתכת מפרויקטים הנדסיים מורכבים וכן גם מפרויקטים חד פעמיים לפינוי פסולת ברזל והריסות מבנים.

כמו כן, לחברת גל רונן פינוי ומחזור פסולת ומתכות ניסיון רב בחיתוך מיון ושינוע של אלפי טונות ברזל למחזור לתעשייה. לחברה שטחים גדולים לפינוי, איסוף ואחסון פסולת ומתכות ולרשות החברה צי של ציוד ומשאיות לביצוע פרויקטים של פירוק ופינוי.

בין לקוחות החברה עשרות מפעלים, מוסכים, מסגריות, קיבוצים וכן לקוחות פרטיים.

התשלום מתבצע בשלל אמצעי תשלום מגוונים, כולל מזומן.

חברת גל רונן רוצה שתרוויחו, היא תיקח ממכם את הפסולת והמתכות שברשותכם ועוד תשלם לכם.

לייעוץ חינם התקשרו עוד היום לחברת גל רונן – 050-5253206

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן