קונה ברזל בנתניה

קונה ברזל בנתניה

מי קונה ברזל בנתניה – מדוע כדאי לעשות זאת?

אצל אנשים פרטיים, בתי מלאכה, משרדים, מוסכים ומפעלים בנתניה מצטברת פסולת ברזל, למשל של מקררים, מכונות, תנורים, מזגנים, רכבים שסיימו את חייהם וכן הלאה. כל עוד לא עושים דבר עם הברזל, ששוכב בחצר או נזרק לאשפה ועובר להטמנה – זו אכן פסולת. 

אבל אפשר להסתכל על זה גם אחרת, דרך העיניים של מי שקונה ברזל בנתניה: הברזל הוא משאב חיוני, מתכת שיש לה לא מעט ביקוש בשוק המקומי והעולמי, אז למה לזרוק אותה?

חברתנו היא דוגמא טובה לכך. מאחורינו כעשרים שנות פעילות בתחומי הפינוי, הקנייה, הסחר והמחזור של מתכות ופסולת. בכך, אנו מהווים גורם חיובי בשמירה על איכות הסביבה, ההולכת ותופסת תאוצה ברמת המודעות הפרטית של אנשים, ברמת החקיקה הלאומית והבינלאומית וגם ברמת התובנות של גורמים תעשייתיים ומסחריים. לפיכך, קניית ברזל (נתניה ובערים נוספות בישראל) היא פעילות שגרתית ושוטפת של חברתנו וממנה גם אתם מרוויחים. 

קניית ברזל בנתניה – איך זה עובד?

בדרך כלל התהליך של מכירת ברזל (נתניה) לחברתנו הינו פשוט מאוד: אתם מרימים אלינו טלפון ומספרים על הפסולת הקיימת אצלכם ובהתאמה לפרטים אנו מספקים הצעת מחיר. 

לאחר מכן, בתיאום מראש נגיע לאסוף את מוצרי המתכת בכלי רכב המיועד לכך (רכב מסחרי רגיל, משאית..), תוך שימוש במנוף וכיוצא בזאת.

במעמד הזה גם תקבלו מאיתנו את הכסף וחשוב להדגיש: אנחנו לא מספרים סיפורים על פריסות תשלומים או על תשלום שיבוצע לאחר המועד, אלא נותנים לכם את הכסף ביד כאן ועכשיו.

כן, בדיוק כמו שזה נשמע: חברתנו קונה ברזל (נתניה) במזומן ואתם מרוויחים פעמיים: אנו גם מפנים עבורכם את הפסולת שאחרת הייתה מצטברת, תופסת מקום ומכערת את הסביבה וגם נותנים לכם את הכסף במקום. דברים אלו נכונים גם לגבי רכבים ישנים שיצאו מכלל שימוש. 

אנו מגיעים אליכם עם מנוף שמעמיס את הרכב הישן ואתם נפרדים ממנו לשלום, כי מכאן הוא יעבור לפירוק לחלקים או לגריטה לצרכי מחזור מתכות. הרכב שלכם כבר לא יחזור אל הכביש ולכן, כל שנדרש מכם הוא רק ליידע את משרד התחבורה על הנושא.

תורמים את שלכם למען איכות הסביבה

אנו מניחים שסביבה נקייה חשובה לכם ואנו יודעים שהיא חשובה לנו. אם אמרנו קודם שבמכירת פסולת ברזל לחברתנו אתם מרוויחים פעמיים, האמת היא שאתם מרוויחים שלוש פעמים. לא רק שפינינו את הפסולת וקיבלתם כסף, אלא גם תרמתם את תרומתכם לאיכות הסביבה ועכשיו נסביר מדוע.

קודם כל, למרות שברזל הוא מתכת נפוצה מאוד, אין זה עניין פשוט לכרות אותה, לשנע אותה, לבצע עליה תהליכי הפקה ולהשמיש אותה כדי שתהווה חלק ממכשירים, מכונות וציוד לבנייה. מדובר בתהליך יקר המתבטא כמובן גם בעלויות המוצר הסופי ולכן, מבחינת חברה הזקוקה לברזל הפסולת שלכם היא יקרת ערך. 

מתכת חיונית זו, כבר זמינה (לאחר שעברה מספר תהליכים של הפרדה והשמשה מחדש) וזאת בעלויות נמוכות יותר מרכישה של ברזל חדש. אין שום בעיה להשתמש מחדש בברזל שמוחזר במפעל רציני למשל לענף הבנייה, מה שמאפשר הוזלת עלויות המתגלגלות לכולם – מהקבלן ועד לבעלי הבית החדש.

בתוך כך, נחסכים שלבים שונים של תהליכי הכרייה, הכרוכים בפני עצמם בזיהום סביבתי ניכר הקשור לשינוע והפקה. הסביבה גם נהנית מהמחזור מפני שבמקום שהברזל יחד עם מתכות נוספות פשוט יזרקו ויחלחלו אל הקרקע ומי התהום, הם מועברים לשימוש מחודש. דעו, שגם אם הברזל שלכם היה מועבר לאתר הטמנה הפועל באופן תקני ובהתאם לחוק, הרי שהמקום שהפסולת תופסת באה על חשבון עתודות הקרקע המדוללות של ישראל.

יש להדגיש כי דברים אלו נכונים גם לגבי פסולת אלקטרונית, אשר המודעות לנזקיה עולה מאוד בשנים האחרונות. נכון שפסולת כזו אינה מהווה חלק גדול במיוחד מכלל הפסולת המוצקה בארץ, אך עקב המתכות הקיימות בה היא אחראית על חלק גדול מאוד מהרעלים המסוכנים שמגיעים לקרקע ולמים שלנו. גם מסיבה זו, ישנה חשיבות סביבתית גדולה בפנייה אל גורמים הקונים מכם מוצרי מתכת ואלקטרוניקה משומשים.

אנו יודעים מה לעשות עם הברזל שלכם

אחרי שהברזל שלכם עבר אלינו וקיבלתם מאיתנו את הכסף ליד, תם תפקידכם. עם זאת, חשוב לנו שתדעו שהברזל שלכם נמצא בידיים טובות ושאנו נעשה ככל האפשר על מנת שחלקו הגדול ביותר יעבור למחזור ו/או לשימוש מחודש. 

כיום, קיים ביקוש רב לברזל על ידי חברות המבקשות לעמוד בתקנים מחמירים וכן על ידי בורסות עולמיות המסדירות את הסחר במתכת זו אך, אין סיבה לדאגה – אנו יודעים מיהם הגורמים המקצועיים ואל מי לפנות.

בנוסף, ברזל המיועד למיחזור יגיע אל מפעלים המתמחים בתחום, אשר יש בידיהם את הציוד הייעודי והידע לביצוע תהליך די מורכב הכולל את הקליטה, המיון והעיבוד. זאת בנוסף, השימוש בטמפרטורות גבוהות להתכה וליצירת מטילי פלדה, המהווים את חומר הגלם שממנו מכינים מוצרים חדשים.

מעוניינים למכור ברזל בנתניה? פנו אלינו

כאמור, ישנם יתרונות גדולים למכירה של ברזל הנמצא ברשותכם, אולם חשוב לפנות אל חברה מקצועית שנותנת לכם את הכסף במזומן ליד, שמבצעת מלאכתה במהירות וביעילות ועובדת מול גורמים מורשים ומקצועיים בשלבי ההמשך. 

לפרטים נוספים בנושא ולקבלת הצעת מחיר על פסולת ברזל בנתניה, הינכם מוזמנים לפנות אל חברת גל רונן בטלפון 050-5253206.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן