קונה מזגנים לברזל

קונה מזגנים לברזל

קונה מזגנים ישנים  – המדריך המלא

חברתנו פועלת מזה שני עשורים בתחום המתכות וחומרים אחרים ומבצעת קנייה, סחר ומחזור של פסולת, גרוטאות, מכשור מיושן, מכונות ועוד, אשר מקורם במגזר הפרטי, העסקי והתעשייתי.

מדובר בפעילות חיונית לשמירה על איכות הסביבה, המקטינה את זיהום הקרקע, חוסכת במשאבים, מקטינה זיהום בייצור מוצרים חדשים ובתוך כך, גם מעניקה ללקוח תמורה עבור פסולת שאחרת הייתה הופכת לנטל. בין המוצרים השונים שבהם אנו עוסקים, חברתנו גם קונה מזגנים לברזל.

קניית מזגנים – על מה ולמה?

מזגנים הם אמצעי המיזוג הנפוץ ביותר בישראל וברבים מהם קיימות מתכות כגון ברזל, המעניקות למזגן את יציבותו וחוזקו. עם זאת, כפי שכולנו יודעים מזגנים נוטים להתבלות לאחר מספר שנים של שימוש או לחילופין בעליהם מעוניינים להחליפם במוצרים חדישים יותר.

כאשר המזגן מסיים את חייו או מוחלף על ידי צרכן פרטי או על ידי בית עסק המחזיק לא פעם מספר מזגנים, הופך המוצר היעיל הזה לנטל. אפילו אם מדובר במוצר תקין פחות או יותר, יש למצוא מקום נאות על מנת לאפסנו. הוא כבד ומכוער למראה ואף אם ישנה חצר שבה ניתן להציבו התוצאה אינה נאה לעין ומעידה על הזנחה. 

לכאורה, המזגן המשומש נעשה לאבן שאין לה הופכין, אבל כאן נכנסת לתמונה חברה אשר קונה מזגנים וכן קונה מוצרי אלקטרוניקה נוספים, מהם ניתן להוציא את המתכות והרכיבים שיכולים לשמש הלאה בתעשייה. מאידך, בהתאם למצבו של המזגן, חברה המתמחה בתחום יכולה להשמיש אותו ולבצע מכירת מזגנים משומשים לגורמים אחרים.

למעשה, קניית מזגנים משומשים טובה לכולם, שכן שינועם לנקודות איסוף פסולת ו/או לאתרי ההטמנה, עלולה בהחלט להוביל לזיהום סביבתי. ראשית, בתוך המזגנים ובמוצרי אלקטרוניקה נוספים קיימות מתכות כבדות, הנוטות לשקוע אל הקרקע ועלולות בהחלט לזהם את מי התהום, את החי ואת הצומח ואף להגיע לבני האדם.

בנוסף, ההטמנה גוזלת ממשאבי הקרקעות הדלים של ישראל, שכן מקום שבו מבוצעת הטמנה יהיה בלתי שמיש לשנים רבות. כמו כן, כאשר משליכים מוצרי ברזל ומתכות דומות, במקום לפנות אל חברה העוסקת בתחום, הולכים לאיבוד המשאבים החשובים שנמצאים בתוך המזגן, מה שאומר שצריך לכרות יותר ברזל ולבצע תהליכים מזהמים נוספים של שינוע והפקה.

לעומת זאת, כאשר פונים אל זה אשר קונה מזגנים משומשים ניתן להאריך את ימי המוצר על ידי השמשה שלו. במרבית המקרים, מיחזור של הברזל מקטין באופן משמעותי את הזיהום ואת הניצול המיותר של משאבי קרקע, מתכות ואנרגיה הנדרשת לתהליכים.

אם לא די בכך, חברה אשר קונה מזגנים יד שניה, גם מאפשרת לכם להרוויח על המזגן הישן. אלו לא סכומים שיהפכו אתכם לעשירים (כתלות בכמות הפריטים, טיבם וכדומה), אך במקום שהמזגן יהיה פסולת ונטל אסטטי וסביבתי, תוכלו להרוויח ממנו כסף.

לכן, אנו אומרים שקניית מזגנים משומשים תורמת לכולם – לכם, לסביבה ולתעשייה המקומית והגלובאלית.

דברים שכדאי לדעת על מחזור מתכת ממזגנים

עבור מי שמתמחה בקניה, מכירה ומחזור של מזגנים, המזגן הישן שלכם אינו “פסולת” שיש לזרוק אותה אלא מקור לרכיבים וחומרים מגוונים. כך למשל, ייתכן שהמזגן כבר אינו מהחדישים ביותר ואולי אף אינו תקין, אך בכל זאת ניתן להוציא ממנו מספר רכיבים שישולבו במזגנים או בכלים אחרים. 

בנוסף, ייתכן שהידע המקצועי של החברה הקונה את המזגן המשומש יאפשר לה להשמיש אותו ולמכרו למי שמעוניין במיזוג תקין בעלויות נוחות בהרבה מרכישה של מזגן חדש. כאמור, קיים גם התחום של מחזור וסחר בברזל עצמו.

מאחר שהברזל ומתכות נוספות כמו אלומיניום מהוות משאב יקר ערך, הרי שהעבודה שהן מצויות במכשור קיים וזמין הופכת להזדמנות כלכלית. למעשה, ברחבי העולם פועלות בורסות למתכות שמסדירות את הסחר בהם וזאת לאחר שעברו תהליך של הפרדה ומחזור כפי שיתואר מייד. 

בנוסף, עקב עליית המודעות לשמירה על איכות הסביבה בשנים האחרונות, ישנן חברות ברחבי תבל המחייבות ששיעור מסוים מכל מוצר שלהן יכיל מתכות ממוחזרות, כך שהביקוש בהחלט קיים.

עם זאת, ראוי להדגיש כי מחזור המתכות אינו עניין של מה בכך. מסיבה זו, הוא מבוצע במפעלים המחזיקים בידע, בציוד ובניסיון רב בתחום. ראשית, יש לבצע איסוף וקליטה של המתכות, שלאחר מכן מבוצע עליהן מיון ועיבוד תוך הפרדה של הברזל מרכיבים אחרים וכן מתכות נוספות הקיימות במוצרי אלקטרוניקה. 

לאחר מכן, בטמפרטורה גבוהה מאוד של קרוב לאלפיים מעלות מבוצעת התכה של הברזל ההופך למטיל פלדה, אשר אותו ניתן להעביר להמשך שימוש לצרכים תעשייתיים.

מעוניינים לעשות כסף ממזגנים משומשים? אנו הכתובת שלכם

כפי שאמרנו, קיימים יתרונות מובהקים למכירת המזגנים המשומשים שמצויים אצלכם, אך יש לעשות זאת עם חברה בעלת מומחיות, המבצעת את העבודה במהירות וביעילות ועובדת מול גורמים מורשים ומקצועיים בשלבי ההמשך. 

לפרטים נוספים על הנושא ולקבלת הצעת מחיר על מזגנים משומשים, הנכם מוזמנים לפנות אל חברת גל רונן בטלפון  050-5253206.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן